zondag 22 februari 2015

Verjaardag

Ik werd helemaal geïnspireerd door de leuke kaarten van Femke  kaartenknutselsvanfemke  en de mal die zij gebruikte van MFT blueprints serie. De mal bij Paper Pads besteld. Gisteren al binnen gekregen, waardoor ik vandaag al direct kon experimenteren. Wat een mogelijkheden. Echt een aanrader. Twee verjaardagkaartjes gemaakt, waarvan de onderste als mannenkaart. Al lange tijd was ik ook opzoek naar makkelijke tekst voor een verjaardag. Bij Oma Dee hebben ze een nieuwe serie en daar het geld moet rollen die ook maar besteld. Ook die had ik snel binnen waardoor ook die een plekje kregen op onderstaande kaarten.
 
 

5 opmerkingen:

  1. Leuuuuk! Super bruikbaar, die blueprint serie denk ik zo. Neem die de volgende keer maar eventjes mee, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maria,
    wat een gave kaartjes heb je gemaakt. ik vind ze prachtig geworden! Die blueprints zijn erg mooi (wel prijzig), maar het resultaat is super!
    Laat jij je geld maar lekker rollen, dan zien wij heel inspirerende kaartjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het tweede kaatje vind ik heel mooi.
    Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen