zondag 1 maart 2015

Pasen 1

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je iets opbergt en vervolgens niet meer weet in welke kast, doos of la je het gelegd hebt? Zo was ik mijn kippetjes mal van MD kwijt. Vorig jaar met Pasen voor het laatst gebruikt en na het opnieuw indelen van de hobbykamer zo goed weggelegd dat ik hem niet zo gauw meer kon vinden. Twee x mijn kamer geïnspecteerd en niets gevonden. Dan maar eens in de kast in de computerkamer gekeken. Daar lagen de kerst- en paasspulletjes en....jawel ook de kippetjes mal!
Wat was ik blij en hier leer je ook wel weer van. Mallen maar bij elkaar houden :). De mal van het konijntje van MD vorige maand besteld, daar ik al vele paas ideeën. Vandaag heerlijk zitten knutselen met ook nog papier van MD. Hier de eerste twee resultaten.
 
 

8 opmerkingen:

  1. Nou en of ik dat ken!!!!
    Zo ben ik ook steeds van alles kwijt, zeker nadat ik heb opgeruimd.
    Ik roep dan altijd: "Tja, dat ben ik ook niet gewend he, een opgeruimd huis, nu kan ik niks meer vinden"
    Je kaarten zijn echt super leuk. Wat een gezelligheid en mooie kleuren, echt Pasen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes !
    Mooie kleurtjes !
    En iets niet meer kunnen vinden ..... herken ik !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig zeg! Die mallen zijn erg leuk!
    En ik herken het wel. Ik heb ook eens een herinrichting gedan van mijn knutselspullen. Sjonge wat heb ik in het begin moeten zoeken! Gelukkig heb jij ze rij snel weer gevonden!
    Groetjes maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaartjes heb je gemaakt. Ik ruim ook regelmatig dingen te goed op. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaarten, Maria. Superleuke mallen. Ik herken dat wel ben ook altijd knutselspulletjes kwijt,omdat ik niet meer weet waar ik ze heb opgeborgen :).

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je leuke reactie! Dit kaartje is echt tof, je blog ook. Ben volger geworden.
    Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook bedankt voor je reacties op mijn blog. Leuke paaskaartjes. Ik volg je ook ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je mijn blog hebt gevonden Maria, natuurlijk kom ik ook even een kijkje nemen bij jou!
    Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt, lief met het konijntje dat gluurt naar de kleine kuikentjes ;D
    Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen