donderdag 4 augustus 2016

Kerst

Er zijn weer leuke malletjes uitgekomen van MD. Ik heb mij ingehouden en heb alleen de bezem, de ton en natuurlijk het lieve eekhoorntje gekocht. Herfstkaarten heb ik niet zoveel mee, dus dan maar voor de periode erna....Kerst. De kerstmallen liggen binnen handbereik, dus dat scheelt. Het blauwe papier bestempeld met de "stenenstempel' van MD. Kerstman blijft mijn favoriet. Zijn armpjes wat aangepast, zodat hij de bezem vast kan houden. Ook een make-up pad voorzichtig in tweeën gesplitst. Zo wordt het meer een baard.
 

Materialen voor deze kaart:
- Basiskaart wit, vervolgens kraft en licht blauw.
- Stans eekhoorn, bezem, ton, kerstboompje: MD en Yvonne creations.
Letters en cijfers: CraftEmotion
- Stempels: Stenen van MD, kratjes van Studio Light
Witte pen en make up pads.

7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaarten! Heel leuk die eekhoorn en wat leuk hoe de kerstman 2016 wegveegt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maria wat lieve kerstkaartjes heb je weer gemaakt. Toppie!!
    Grt van Judith en een fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk!!! Wauw Maria, die tweede met de kerstman die 2016 wegveegt! Enig!!! Ook je eekhoorn kaartje is erg leuk.
    Ik heb hem ook! Per ongeluk....hoor je nog!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kerstkaarten, erg mooie mallen heb je gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kerstkaarten, goed bedacht!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat onwijs leuk weer Maria! Mooie kaarten. Het eekhoorntje staat ook hoog op mijn verlanglijstje hihi.. het zal eens niet :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dit toch leuke kertskkaarten geworden Maria. Supermooie materialen. Leuk gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen