zaterdag 20 mei 2017

Walvis

Hallo lieve bloggers. Bedankt voor jullie reacties op mijn bericht van 4 mei. Het is allemaal goed afgelopen en ik heb genoten van onze vakantie in Maastricht. In mijn vorige bericht had ik er ook al over dat ik niet via mijn mobiel kan reageren op de blogs. Miranda heeft er nog naar gekeken, maar kon de oplossing ook niet vinden...helaas. Dus maar gewoon dan via de pc.
Nu over naar de knutsels. De man van Miranda was jarig, dus de COL1430 walvis gelijk maar uitgeprobeerd. Het PB7052 Eline's ocean is ook zo leuk. Voor de  opzet van de kaart heb ik de mal CR1402 (Bendy card) gebruikt. De walvis aan de binnenkant ook beplakt, zodat je nog net zijn kopje ziet. De walvis houd de ballonnen vast en als je hem openklapt zie je dat ook de visjes ze vast houden en de zeepaartjes er naar kijken ;)
 
 
Voor de maand juni komen er ook weer heel veel leuke mallen met strandthema uit van MD. Ik ben al aan het sparen ;)
Fijn weekend allemaal.

11 opmerkingen:

  1. Leuk! Vooral de binnenkant, dat hij nog even om een hoekje komt kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke en vrolijke kaart voor hem, mooie binnenkant ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een superleuke kaart Maria. Ja, ze zijn weer leuk deze nieuwe mallen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Maria. Erg mooi met de nieuwe mallen. Dit sfeertje is erg leuk op een kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart weer gemaakt Maria
    Grt van Judith en nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje!! De walvis is echt super leuk!!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, gaaf model en erg leuk met dit model kaart Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk voor je schoonzoon! En irritant dat je niet met je mobiel kunt reageren... ik doe veel met de iPad en zit weinig achter de laptop

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Maria! Wat is de walvis leuk hè? Voor allerlei gelegenheden geschikt. En de andere diertjes die er aaan komen zijn ook weer zo gaaf.... ik genoot aan het sparen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Maria. Ik krijg zo zin in vakantie als ik dit zie. Goed sparen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een topkaart Maria ! Zo leuk met de flapjes die open gaan ! Ja die mallen zijn altijd zo leuk he !

    BeantwoordenVerwijderen