vrijdag 4 augustus 2017

2x verjaardag

Een lieve vriendin van Miranda en mij werd afgelopen dinsdag 50 jaar. Wij mochten ook een taartje komen eten. Er was zelfs voor Miranda een lactose vrij gebakje, hoe lief....en vooral lekker. Voor haar deze kaart gemaakt:
De man van mijn vriendin werd ook deze week jarig. Ik had geen tijd om een kaartje te maken, dacht ik. Mijn vriendin ook via app gefeliciteerd......was ik een dag te vroeg. Kon ik `s avonds toch nog een kaartje maken de volgende morgen in de bus doen. (Zij wonen bij mij in de straat)
 In plaats van te laat, was ik dus nu op tijd met mijn kaart. Pfoe!
Fijn weekend iedereen.

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten,Maria.De dromenvanger is erg mooi.De teksten zijn ook superleuk. Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Maria!
    Een echt kaartje op je verjaardag is altijd een feestje.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Maria. Die eerste daar ben ik heel fan van. Als ik in de kamer kom van mijn dochter dan kijk ik graag naar jouw kaartje.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Maria. De teksten zijn ook zo mooi en de tweede zo waar. Het is inderdaad veel leuker en zo gezellig om "echte" post te ontvangen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn 2 leuke kaartjes.
    & post krijgen is zeker leuk, moet er zeker in blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn allebei mooie kaarten geworden Maria. Leuk die tekst bij de dromenvanger. Ik vind ook dat brievenbuspost veel leuker en gezelliger is dan een appje en je blijft er ook langer van genieten...ik wel tenminste.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je voor de Sara gemaakt, mooi die dromenvanger en bijhorende tekst. En je hebt helemaal gelijk met het andere kaartje, echte post is zoveel leuker. Door vakantie heb ik wat blogs gemist. Super die memorie voor Miranda, mooi gemaakt. En een dik compliment voor de kaart voor je manager, wat een hoop details.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maria,
    wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Super met de dromenvanger en de veren. De kaart met de typemachine is top!
    Altijd weer gezellig bij jou te komen kijken. Verrassend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie dromenvangerkaart in ook best dromerige kleurtjes, prachtig! Ook het kaartje voor je vriendin is gaaf geworden en ja, kaartjes krijgen op je verjaardag is altijd heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! Ik ben helemaal fan van de kaart met de dromenvanger. Je kleurgebruik is daar zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaartjes Maria!
    Een echt kaartje op je verjaardag is altijd een feestje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen