zaterdag 12 augustus 2017

Kwaak

Hallo allemaal.
Een mannelijke collage is aan zijn rug geopereerd. Zware operatie en zeker 9 maanden revalideren. Een beterschapskaart voor een man dus. Een kikker, embossingmal van een muur en dan mijn nieuwe mal die de binnenkant uitsnijd en tevens een stikrand geeft. Dit is het resultaat.
Mijn vakantie is begonnen. 3 Weken en manlief 2 weken. Meestal ga ik in september een weekje naar mijn zus. Miranda is echter in september uitgerekend en dan blijf ik toch liever thuis. Nu ga ik morgen t/m zaterdag naar een dorp achter Rotterdam. Ik heb er al helemaal zin in. Tevens word ik gehaald en gebracht, dus kan ik heus wel wat knutselspullen meenemen ;)
1 Koffer voor de kleren en 3 tassen voor de knutsel  attributen.
Bij mijn zus kan ik jullie wel volgen, maar ik kan nog steeds niet via mijn telefoon reageren.
Het wordt dus even stil, maar na volgende week heb ik vast heel veel te laten zien.;) Als onderbreking gaan wij ook altijd een dagje winkelen op Zuidplein. Echt een lady`s week. Mijn zwager vind een beetje reuring gelukkig ook gezellig.
Toedels allemaal en tot gauw.




11 opmerkingen:

  1. Ha Maria,
    Wat heerlijk om naar je zus te gaan. En jij snapt het, die verhouding kleding en knutselspullen. Hahaha, daar moet ik echt om lachen. Je kaart is superleuk. Dat zal je collega vast en zeker wel waarderen. Heel veel plezier bij je zus en zwager en we zien wel weer wat je ervan maakt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Mooi met die binnenstebuiten mal. En zo hoort de verhouding ook te zijn he! Fijne week bij je zus. liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Maria,

    een hele leuke beterschapskaart is het geworden!!!
    veel knutselplezier bij je zus.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje vo0or je collega Maria!
    Groetjes en een hele fijne vakantie.....dat gaat vast lukken met drie tassen knutselspulletjes....haha!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldige beterschapskaart heb je gemaakt, een echte opkikker! Ja het schiet op bij Miranda, spannend zeg.... geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat is ie leuk. Echt een hele leuke en mooie beterschapskaart. Ik snap dat je in september liever in de buurt blijft maar nu eerst lekker gaan genieten bij je zus. Aan je tassen met knutselspulletjes te zien gaan jullie je wel vermaken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart maria.
    Heel veel plezier bij jouw zus geniet van de dagen dat je daar bent en veel plezier met hobbyen.
    En nog een fijne vakantie samen met jouw man.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Maria, zo leuk met die kleine memo's en opbeurende teksten.
    Fijne vakantie bij je zus, veel knutsel en winkelplezier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje, een echte opkikker. Tof gedaan met al die stiksels op de verschillende onderdeeltjes op de kaart.
    Veel plezier bij je zus, knutselze etc en een fijne vakantie!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel plezier bij je zus en geniet van je vrije weken! Je kaartje is erg leuk geworden! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk toch, om zo'n weekje met je zus door te brengen!!
    Doen zolang het kan hoor, zo leuk.

    Je opkikker kaartje is weer goed geslaagd, beetje stoer, heel leuk voor een man.

    Spannend hè, Miranda, kan me voorstellen dat je in de buurt blijft.

    BeantwoordenVerwijderen