zondag 20 augustus 2017

Verslagje

Hallo allemaal.
De knutseldagen zitten er al weer op. Wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin heb. Een klein verslagje met foto`s. Eerst een kaart gemaakt voor mijn zwager met de leuke mal van MD. Hierin kun je je fantasie op los laten, wat een mogelijkheden.
Daarna nog twee verjaardagskaarten, maar die laat ik morgen zien.
De bedoeling is altijd om bij mijn zus aan de kerstkaarten te beginnen. Dat is gelukt. De eerste kaart is nooit zo spectaculair, ik moet altijd weer in het kerst thema groeien ;)
 We hebben niet alleen geknutseld. Ook naar Zuidplein geweest. Geen aanrader meer. Veel eettentjes en heel veel boutiques. Zelfs de Pipoos is weg. Gelukkig had Boekenvoordeel wel de nieuwste knutselspulletjes. Ik zag het kerstmannetje al hangen van Joy. "Die is zo leuk", zei ik tegen mijn zus. Zij heeft hem ook dus gekocht. Tijdens het knutselen alvast wat Kerstmannen in elkaar gezet. Enkele voor mij en vele voor mijn zus. Het is nogal een gepriegel met alle kleine onderdeeltjes. Ik hou daar wel van.
Verdere kerstkaarten komen later. Wel nog enkele foto`s van mijn zus in actie, beide zussen op de foto en de extra knutseltafel met alleen mijn attributen...ai.
Daar ik geen Wi-Fi had bleef het dus héél rustig van mijn kant. Kan ik nu weer inhalen.
ZUS bedankt voor de heerlijke dagen!!
 
Fijne zondag iedereen.



10 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb je weer een topweek gehad bij je zus. En dan ook nog prachtige creaties gemaakt. De mannenkaart is super, en weer helemaal in "Maria" stijl. Het winterse tafereel op je kerstkaart is ook prachtig. Als je nog in het kerst thema moet groeien, wat staat ons dan allemaal nog te wachten:-) Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt genoten afgelopen week. Heerlijk geknutseld en ook nog toffe kaartjes gemaakt. Ziet er gezellig uit zo op de foto.
    & nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Het was zo'n leuk uitje gisteren, ik voelde me echt een prinsesje, hihi. Zo bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig samen knutselen en twee hele leuke kaartjes gemaakt Maria!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid, leuk hoor! Mooie kaarten ook :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ja gezellige boel daar bij jullie. fijn dat je het naar je zin hebt gehad. leuke mannen kaart met kikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig om zo samen aan de knutsel te gaan Maria. Leuke stoere kaart voor je zwager en die tekst erbij heb je leuk verwerkt zo dubbel. Wat zijn die kerstmannetjes grappig, zeker zo'n boel bij elkaar. Ik vind je kerstkaart al erg mooi hoor, zo lief met die hertjes op de voorgrond. Echt genieten hier...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tijd vliegt, als je zo lekker aan het freubelen bent, en al helemaal als je ook nog eens in goed gezelschap bent. Het resultaat mag er dan ook zeker wel zijn.
    Zie ik daar op de laatste foto een paar kersttruien in de maak? Die vind ik nu al helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Maria,
    Wat een leuk verslag. En je vakantie is dus goed begonnen met van die heerlijk ontspannen knutseldagen. Leuk die foto's te zien hoe jullie dan samen zitten te freubelen. En dat het gepriegel is met dat kerstmannetje kan ik zo goed zien! Wat zijn ze klein ( maar fijn). En je had vel mee zo te zien! Maar wel ne nette freueblplek!!
    De kaart voor je zwager is erg leuk. Enig die stans hè? Ik ben er ook zo blij mee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Maria, Wat fijn dat jullie zo leuk hebben geknutseld en ook nog leuke andere dingen hebben gedaan. De kaartjes die je hier laat zien zijn prachtig. Gezellig om zo samen te knutselen, elkaar te inspireren. Heel fijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat weer leuk te lezen dat je weer een heerlijke week gehad hebt met jouw zussen.
    En ook leuk dat je samen weer mooie kaarten gemaakt hebben.
    Groetjes van Judith ik ben ook weer zoetjes aan begonnen

    BeantwoordenVerwijderen