zondag 3 september 2017

Huiswerk

Elma vroeg mij of ik van de nieuwe producten van MD een voorbeeld kaartje wilde maken. Deze kon ze dan laten zien op de creatieve dag van gisteren. Natuurlijk wilde ik dat. Het zijn kerstkaarten geworden en ik laat jullie er twee zien. De andere kaart komt donderdag. De stempels met de Kerstmannen is geweldig, maar nog wel een dingetje. Van te voren wel een opzet gemaakt, daar de Kerstman op de voorgrond moest komen. Ingekleurd met Disstress Markers. Verder mallen en het nieuwe paper bloc van MD gebruikt. Dit is het resultaat:
Ook prachtig is de embossing en snijmal met sterren. Vul de kaart mooi op.
Op fase book had ik al mijn 'opruim activiteiten' laten zien. Het was een chaos in mijn kastjes. In de vakantie had ik daar mooi tijd voor. De foto`s spreken voor zich.
Oei, wat een bende!
Dit is beter.
Er voor....ik heb geloof ik teveel stempels. ;)
Er na: zwarte mandjes verplaatst naar andere kast, zodat ik de stempels beter kon verdelen en binnen handbereik houden.
 
Ander kastje ook opgeruimd. Er voor:
 Er na:
Rust in de kastjes en nu ook in mijn hoofd.
Fijne zondag iedereen.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes met de nieuwste MD materialen.
    Jij bent lekker bezig geweest in de vakantie. Altijd fijn om eens een keer goed op te ruimen en dan met frisse moed weer aan de knutsel te gaan. Geniet van je opgeruimde hobbykamer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaarten, leuk met die ingekleurde stempels. Dat inkleuren is niet zo aan mij besteed, maar bij iemand anders vind ik het altijd zo mooi.
    Je hobbykamer is weer spik en span, nu weer lekker aan de knutsel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hè, ff opruimen, geeft zo'n goed gevoel!! Je kerstkaartjes zijn tof geworden, vind ze heel leuk!!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt heerlijk opgeruimt Maria....dat geeft voldoening he?
    jee kaartjes zijn heel erg leuk geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei erg leuk, jouw voorbeeldkaarten! Heerlijk, zo'n opgeruimde kamer. Ik heb het in het voorjaar ook allemaal omgegooid, een nieuwe kast erbij en nu ben ik veel blijer ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes, Maria (naamgenoot!!) Mooi opgeruimd , dit doet er me aan denken dat ik daar hoognodig ook een keertje moet aan beginnen, maar telkens ik begin krijg ik een idee en dan wordt de puinhoop hier nog wat groter!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeeld kaartjes zeg, daar konden ze vast wel mee uit de voeten denk ik.
    En dat opruimen......wauw, wat een metamorfose joh!
    Ik moet ook nodig wat doen, maar wacht op mijn goeie bui (weggooi woede noem ik die, dan gaat het opruimen pas echt snel en goed)
    Komt vast gauw.......hoop ik 😊.
    Helemaal nu ik jouw foto's heb gezien, heerlijk die rust in je huis èn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer erg leuke kaarten,Maria.Mooi ingekleurd.Wat een 'gezellige' hobbykamer.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe kerstkaartjes! Zo heee, jij hebt goed opgeruimd! Was misschien ook wel nodig, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen