donderdag 12 april 2018

Fijne kerst,

Gisteren eens aan de gang gegaan met de nieuw mal van MD CR1437. Hij is wel groot en beslaat al gauw een vierkante kaart. Niet zo erg, want dan kom het huis helemaal tot zijn recht. Ook kan je 'spelen' met de ramen. het grote raam liggend opgeplakt en bij het kleine raam de luikjes dicht gedaan. Eerst even baantjes gaan trekken in het zwembad, een poosje knutselen en vandaag mag ik weer even op Levi passen. Kortom ik vermaak mij vandaag wel. Jullie ook?
 

10 opmerkingen:

  1. Mooie winterse kerstkaart, Maria.
    Ik vermaak me vandaag zeker wel...mooi weer op een werkdag, komt helemaal goed met mij en de kindjes dus ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit huis helemaal in kerstsfeer. Wat leuk die lampjes op de gevel, en de lantaarntjes bij de voordeur. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een gave snijmal is dit.
    Leuk dat je het hier en daar zelf kan aanpassen.
    Veel.plezier met Levi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook heerlijk gezwommen vandaag en de hele week druk in de tuin bezig geweest ik kom gewoon tijd tekort.......
    jou kaart ziet er weer super uit met deze mooie nieuwe mal.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als een goed bestede dag! Je geniet vast van het oppassen op Levi. Je kaart is mooi! Jaren gelden had MD ook van die huizen die zo enorm waren. Dan hoef je er verder niet veel meer bij te doen ook wel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.....wat een gave kaart Maria.....schitterend!
    Veel plezier met oppassen.....wij mogen ook vandaag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart! Mooi met die achtergrond. Hopelijk heb je lekker gezwommen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf kaartje, mooi met dat grote huis! Ik heb de tekstjes en de sleutel-malletjes gekocht, twijfelde over het huis....nu helemaal ;)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart, vind hem wel groot maar het is qua details wel mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtkaart, heel erg tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen